لیلی و مجنون

لیلی و مجنون

یک شبی مجنون نمازش را شکست***************

 

بی وضو در کوچه ی لیلی نشست**************

 

عشق آن شب مست مستش کرده بود**************

 

فارغ از جام الستش کرده بود****************

 

گفت یا رب از چه خوارم کرده ای*****************

 

بر صلیب عشق دارم کرده ای**************

 

خسته ام زین عشق دل خونم نکن*************

 

من که مجنونم تو مجنونم نکن***************

 

مرد این بازیچه دیگر نیستم***************

 

این تو و لیلای تو من نیستم**************

 

گفت ای دیوانه لیلایت منم**************

 

در رگت پنهان و پیدایت منم**************

 

سال ها با جور لیلا ساختی*************

 

من کنارت بودم و نشناختی***************

 

عشق لیلا در دلت انداختم****************

 

صد قمار عشق یک جا باختم***************

 

کردمت آواره ی صحرا نشد*****************

 

گفتم عاشق می شوی اما نشد**************

 

سوختم در حسرت یک یا ربت************

 

غیر لیلا بر نیامد بر لبت**************

 

روز و شب او را صدا کردی ولی**************

 

دیدم امشب با منی گفتم بلی**************

 

مطمئن بودم به من سر میزنی****************

 

بر حریم خانه ام در میزنی************

 

حال این لیلا که خوارت کرده بود************

 

درس عشقش بی قرارت کرده بود**************

 

مرد راهش باش تا شاهت کنم*************

 

صد چو لیلا کشته در راهت کنم**************

 





:: برچسب‌ها: لیلی , مجنون , عشق , خدا ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : رزگل قرمز
تاریخ : دو شنبه 15 تير 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: